Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Controleer daarom je bestelling direct na ontvangst. Mocht er iets niet goed zijn gegaan tijdens transport of met iets anders meldt dit dan binnen 48 uur na ontvangst. Hierna gelden de volgende garantiebepalingen: tenzij anders vermeld, geven wij 2 maand garantie op product en/of fabricage fouten. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@armcandybysyl.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/  , deze zal gratis bemiddelen. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

 

Webwinkelkeur Armcandybysyl.nl

  • NL altijd gratis verzenden 
  • BE gratis verzenden vanaf €99,95

Verzending binnen 24 uur

Hangemaakte sieraden en armbanden bezorgd door PostNL

© 2017 - 2021 Armcandy by Syl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel